poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rozdział 3

*Miesiąc później*
Piątek. Dzisiaj piątek. Nie mogę przestać się uśmiechać gdy wstaję z łóżka i podążam do szafy by wybrać jakieś ubrania do szkoły. Jak co piątek z moimi przyjaciółmi - Zayn'em, Niall'em, Louis'em, Liam'em i Danielle idziemy do klubu trochę poimprezować. Tak, przez ten miesiąc bardzo zaprzyjaźniłam się z tą czwórką. 
- Melanie Hunter, ile razy mam cię prosić być zeszła na dół do kuchni, by spakować swoje jedzenie do szkoły ?! - wbiega do mojego pokoju, zdenerwowany tata gdy ja kończę czesać swoje włosy i zabieram plecak z krzesełka. Przewracam oczami i wymijam go w progu idąc w dół schodów po kanapki. 
Gdy zapinam swój plecak, biorę kurtkę z wieszaka i wychodzę przed dom, rzucając mojemu tacie ciche "do zobaczenia później". Moje włosy rozwiewa wiatr więc zakładam czapkę i kieruję się w stronę szkoły. Mój plecak buja się na moim ramieniu gdy ja robię kolejne kroki. Gdy czuję kroplę deszczu na moim nosie, przeklinam w duchu i próbuję iść szybciej bym za bardzo nie zmokła. Gdy niebo rozbłyskuje a chwilę później słyszę grzmot koło mnie pojawia się czerwone Audi r8. Zatrzymuję się koło mnie, lecz nie widzę kierowcy ponieważ szyby z tyłu jak te i z przodu są przyciemniane. Chwilę później, przednia szyba wolno opuszcza się a gdy moje oczy widzą pana Stylesa za kierownicą mam zamiar skoczyć z mostu którego tutaj nigdzie blisko nie ma. Mój nauczyciel angielskiego jest dzisiaj inaczej ubrany niż zazwyczaj. Stoję tam kilka sekund patrząc na niego a ten otwiera mi drzwi i każe bym wsiadła. Prycham i dalej kieruje się w stronę szkoły. Gdy zadowolona odwracam się widzę go nadal w tym samym miejscu co przedtem. Nie rusza swoim samochodem tylko patrzy na mnie. Z nieba zaczyna coraz bardziej padać deszcz a ja zaczynam biec truchtem do szkoły bo sporo drogi zostało mi do przejścia. Nagle czuje, że ktoś chwyta mój nadgarstek i ciągnie za niego. Odwracam się a moja twarz dzieli milimetry z twarzą pana Harry'ego. 
- Jeżeli mówię, że masz wsiąść do tego pieprzonego samochodu, to ty wsiadasz i mnie nie wkurwiasz, zrozumiałaś, gówniaro ?! - kilka przechodniów się na nas spojrzało, szczególnie to starsze panie, które zaraz zaczęły plotkować. 
Gdy wsiadam do samochodu, Styles pochyla się i spogląda w mój biust. Zamyka za mną drzwi i okrąża swój samochód gdy ja zastanawiam się czemu był taki zdenerwowany na mnie. Przecież tylko nie chciałam jego pomocy i wolałam przejść się. Moje ciało sztywnieje, gdy jego ręka delikatnie gładzi moje kolano.
- Grzeczna dziewczynka - wymruczał w moje ucho i delikatnie przegryzł jego płatek. Pewnie zauważył, że po moim ciele przeszły dreszcze ponieważ wyszczerzył się triumfalnie i odpalił samochód. 
- Wiesz, że dzisiaj masz ze mną, aż trzy lekcje ? - odparł po kilku minutach jazdy.
- Jak to ?! - spytałam głośniej niż chciałam.
- Nie ma dzisiaj twojego nauczyciela od wychowania do życia i wychowania fizycznego. Nawet nie wiesz jak miło będzie patrzeć na twój tyłeczek w obcisłych spodenkach podskakujący gdy będę wydawał ci rozkazy podczas rozgrzewki, oraz...
- Wystarczy ! - odparłam i ukryłam twarz w dłoniach. 
- Kochanie, twój tyłeczek jest nieziemski. Nie mogę się doczekać gdy będę go pieprzył.
- To nielegalne
- Co jest nielegalne ?
- To, że pan jest już dorosły a ja nie. Nie możemy się "pieprzyć" - odparłam i spojrzałam na niego pytająco gdy momentalnie zatrzymał samochód. Wysiadł z niego i podszedł do drzwi z mojej strony, otworzył je, odpiął mój pas i kazał wysiąść. Zrobiłam jak prosił. Gdy tylko wyprostowałam się, on przyparł mnie do maski samochodu i zaczął brutalnie całować moją szyję, zostawiając na niej czerwone ślady. Ku mojemu zdziwieniu nie opierałam się.
- Dla mnie wszystko jest legalne





- O mój Boże ! - krzyczy Niall gdy wchodzę do szkoły. Spoglądam na niego a on dotyka mojej szyi.
- Kto ci to zrobił ? - pojawia się koło nas Dani a za nią reszta chłopaków. Wszystkich spojrzenie od razu kieruje się na moją szyję i obojczyk. Nie wiem co odpowiedzieć więc stoję ze spuszczoną głową i bawię się końcówkami moich włosów. 
- Ja jej to zrobiłem - obok nas zjawia się Styles.

14 komentarzy:

  1. Szybko kolejny rozdział ,bo nie wytrzymać dłużej. Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  2. UGGHHHH ja chce kolejny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zostałaś Nominowana do LBA! Więcej na http://dark-story-fan-fiction.blogspot.com/2015/01/liebster-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeeju *.* tak się cieszę, że znalazłam tego bloga *.*
    Ślicznie i ciekawie piszesz, aż przeczytałabym od razu xxxx następnych :D
    Jestem ciekawa jak to wszystko dalej się rozwinie więc czekam z niecierpliwością :)
    Życzę duużo weny :*
    Zapraszam: defend-zaynmalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LA! :)
    Zapraszam na : http://defend-zaynmalik.blogspot.com/2015/01/liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na 4 rozdział !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj następny, bo umrę! xd
    PS. Zapraszam do mnie: hs-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ile mam czekać o jest taki super że żyć nie moge <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy więcej??? Tylko nie przestawaj pisać! super to wymyślasz ;)
    W sumie to sama wiem jak to jest nie wiedzieć co napisać i tak siedzieć bezczynnie bo sama też coś piszę. Ale nie życzę ci takiego braku weny, bo to jest straszne uczucie!!!

    OdpowiedzUsuń